Melikeakkc busra05_ ben 2 günde bitirdim çoook güzeldiiiiii 😍😍 Tv dekiler gibi andik gündik değil. Böyle güzel dizileri özledik valla. Her dizi de Ahmet kural oynasın ya😂
ayseheyecanli busra05_ güzel dizi çok ama çok duygusalım normalde ama son bölümde de ağlamadm öyle tahmin ettiğüm için heralde bilemedim yer yer etkileniyor insan ölümü anlattığı ve hatırlattığı için onu kaldırabilirseniz izleyin derim
1tosbikannesi busra05_ son bölümünü az önce izledim ağlamaktan içim dışıma çıktı sanırım bunda babamı ve bebeğimi kaybetmemin etkisi de var hala ağlıyorum 😭