33 haftalık gebeyim ve çok duygusal biri olarak izledim ve zaman zaman gözlerim doldu, zaman zaman güldük eğlendik. Ama son sahnesine ağladım 1-2 gün çıkmadı aklımdan çok etkilenmiştim. Ama genel olarak öyle hamilelikte izlenmeyecek kadar değil bence 🥰