Nazife_pala_ yaptırmanız belli zamanlarda bebek için hayati önem taşıyor. Ben diyetisyen eşliğinde her şeye dikkat ederek bir gebelik yaşıyordum. Şeker yükleme testi öncesi iki hafta boyunca düzenli açlık tokluk ölçümü yaptım ve herhangi bir şeker şüphesi yoktu. Fakat şeker yükleme testim yüksek çıktı. Bunun nedeni yemeklerde karbonhidratla şeker almamız olduğu söylendi böylelikle vücut şekeri belli zamanlarda tolere edebiliyormuş. Fakat bir kaşık bal yediğimde durum hiç de aynı değil. Erken doğum, iri doğum, hatta bebeklerin şeker hastası olarak doğması ve ölü doğmasına kadar varabilen sonuçları olan bir hastalık maalesef. Karar sizin ama özellikle aldığınız kilo, aile öyküsü, bebeğinizin durumu ve günlük hayatta tatlıyı tüketme sıklığınıza göre bir karar alın bence 🥰