Biz de normalde arkadaşlarımızla kutlarız ama bu sene uzuuun bi süre başbaşa kalamayacağımız için ikimiziz. Bebiş gelince artık ayrılmaz bi 3 kişi olacağız ne de olsa 😀 ben de normalde sizin gibi klasik bi menü yanına da bolca meze tarzı şeyler yapıyodum. Bu sene ikimiz olacağımız için köfte yapıcam yanına patates, çorba istemedim çünkü eşim alkol tüketicek, yanına havuç tarator, közlenmiş patlıcandan mütebbel, girit ezmesi, kuru domates mezesi, mor lahana turşusu falan azar azar yapmayı düşünüyorum. Güzel bir salata, meyve tabağı ve kuruyemiş de ek olarak yeterli olacaktır. Kalabalık olsaydık belki soğan dolması deneyebilirdim hiç yemedim ama bu aralar ilgimi çekiyor 😀