Rabiamina B-Ada her gün deneriz artık da fazla kilo alan insanın atması bence zordur. Doğumun yaklaşmasıyla alakası çok yoktur
B-Ada mervedmrcn sol bacağımda bir sorun yok. Çatı ağrısı olarak bahsettiğinizi detaylandırmanız lazım ben tam çözemiyorum yaşadığım ağrı çatı ağrısı mı 😂 hamileliğimin başlangıcından beri kesintisiz bel ağrısı yaşıyorum. Şu son dönemlerde de çok afedersiniz vajinadaki kemiklerim sanki kramp gibi bir ağrı oluyor 🤷🏽♀️ eğer buysa bahsettiğiniz çatı ağrısı evet oluyor 😂
mervedmrcn B-Ada evet tam olarak bu aşırı bi basınç oluyor sonra can yakıcı bi ağrı yürürken yatakta dönerken filan, ilk ayağa kalktığım andada sol bacağımla adım atamıyorum zar zor bi kaç adım atınca ağrı biraz hafifliyor, 36 haftalığım bende 🥲
B-Ada mervedmrcn aynı ağrılar ve ben doktoruma sorduğumda bebek gelişip büyüdüğü için oluşan ağrılar bunlar dedi ☹️ Sabahları yataktan kalkarken özellikle kasıklarım çok ağrıyor benim sizinde öyle mi? Sanki tutmasam düşecek gibi 😂
B-Ada Rabiamina Ben çok kilo almadım göbeğimde çok çıkmadı 🤷🏽♀️ bu akşam denemedim kendimi korkutmamak için ama yarın deneyeceğim tekrar 😂
Rabiamina B-Ada ben de senin gibiyim bu yüzden doğuma giderken bile bacağımı atabileceğime inanıyorum 😅
Ssssserapppp Deeerya bu doğru olabilir. Bugun denedim akşam , solu sag üzerine atamiyorum. Ve 1 saat sonrasında sancım başladı hala da geçmedi 🙈
zeynosileannis B-Ada denemiştim ama hemen doğurmadım bebek kanala girdikten sonra yapılmıyor yani 3 gün olayı yalan bebek aşağıda olduğu için kapanmıyor o ara 😂
B-Ada Deeerya Sizin zorunlu/isteğe bağlı mı sezeryan 🥹Biz henüz doktorumla doğum şeklini konuşmadık sadece ilk başlarda tercihim normal doğumdan yana olduğunu söylemiştim. Sizin gün bile belli ben hala bilinmezlik içindeyim 🥹
Deeerya B-Ada benim üçüncü sezeryan 10yıl geçti aslında ama doktorlar risk almak istemiyor kolayına geliyor parada alıyolar bende normal doğuramam gibi geliyo zaten
Deeerya Ssssserapppp kaçıncı hafta Allâh sağlıkla kurtarsın kavuştursun son 10günüm benimde sezeryan heyecanlıyım
DidemB B-Ada 37+6yım 2 hafta önce denedim meraktan atamıyordum ama hala da doğurmadım😂 he hala atamıyorum o da ayrı bi konu tabi