Anacsevgidolumelek Merveee1 evet aslan gibi olsunlar zaten :) saglik konusunda ama :) doger turlu cok fazla aslan olmasalar da olur uslu uysal sessiz sakin ama zeki cevik ve ahlakli olsunlar 😁
Merveee1 Bsrakaplan doktor erkek dedi canım çevremde de oğlu olanlar senin gibi söylüyor onlarda da öyleymiş yanı
Anacsevgidolumelek Serraa05 anam 6 haftalikken bunlar nohut kadar 😁 benim sipa 7+5ti baya baya vucudu ve kafasi belliydi demek ki 8 ideal oluyor
Sitionline erda olabilir canımm😊 ya zaten böyle şeylerle anlaşılmaz ki ne çokta şey varmış ya hsmile kalmasam bilmiyordum Vala 😁 değişik seyler duyuyorum burda
Bsrakaplan Merveee1 evet canim bu haftalarda ultrason kagidimda benim oglumda böyleydi cunku 😊 hayirlisi olsun inşallah sağlıkla kavusalim💙
MehmetAkifZeli Gunesdlan aha bir çıkıntı daha gördüm sanki 😂 emin olmamakla birlikte çıkıntı buysa erkek galian
Anacsevgidolumelek Elena4 aayy ne kadar keyifli yatiyor sipa 😁 benim yorumum bu 😂 cozemedim valla cikinti da goremedim daha bilgili arkidisler var onlar baksin bakem
Elena4 Anacsevgidolumelek açmış bacakları iki yana 😁 sağol canım diğer arkadaşlardan da yorum bekliyorum 🤩
Anacsevgidolumelek erda benimkinde bariz bosluk var ama doktorumuzun tahmini kiz bakalim daha 3 hafta sonra gidecez kontrole ne diyecek doktorumuz