Merveee1 yani elbette ki doktorda da yanılma payı oluyor ama doktor söylemeden yada doktor söyledikten sonra arkadaşa gösterenlerin hepsinin doğru çıktı bakalım beni de doğru tahmin ederse hakikaten anlıyor diyeceğim nuba göre bakıyor 😄 Dediğim gibi %10’luk yanılma oluyor Allah gönlüne göre versin sen erkek istiyorsun sanırım Allah sağlıklı bi’şekilde nasip etsin gönlündekini canım