Handaaan hatice_aygun2 banada yaptılar 4 çocuk çıkmıştı kız oğlan kız oğlan diye. Bir dusugum oldu genetik yaptırdık o kızdı şimdi tekrar hamileyim ona göre erkek olması gerek ama bakalım işte 😂😂
Handaaan gezentianne evet öyle yapqcagim bende zaten cinsiyetten ziyade sağlıklı olduğunu öğrenip içim rahatlasın diye 🙈
Elfnr_ Handaaan Allah kucağınıza almayı nasip etsin hayırlısıyla bakalım benimde ikinci aslında ama ilki düşük olmuştu buna herkes kız tipi var sende dedi ama oğluşum oluyor 😅 önemli olan sağlıklı ve hayırlı evlat olmaları cinsiyet önemli değil 🥰🥰🥰
Handaaan Elfnr_ benimde ilki düşük oldu benimde ikinci aslında sağlıklı bir şekilde alalım inşallah kucağımıza 🥰🙏🏻