mirali35 Handaaan benim bebişim kız en baştan beri ileri geri gidiyordu bende tutmadı canım boşver 😂😂
syldzn Handaaan yüzük testinde bende de erkek çıktı. Kafama tuz dökmüşler burnumu elledim. Bide hep makas bıçak deneyinde bıçağa oturdum. Oğlum olacak inşallah 🤣
Handaaan Elfnr_ ben genel bakmadım kaç çocuğum olacak cinsiyetleri ne fln diye karnıma tutup denedim bı erkek çıktı 6 7 haftalıkken şimdi bidaha tutum 10 haftaligim şimdide daire çiziyor 😂
fpkprensesim syldzn bende hepsi sizin gibi 6 kişi denedi o makas bıçağı hatta hepsinde 1 kere bile makasa oturmadım hep bıçağa oturdum yüzük testi hala erkek diyor tuz dökülünce burnumu kaşıdım ama kızım 😂
gkceeclkk Valla bende yüzük doğru cikti ama makas bıçaktan makasa oturdum hemde 3 farklı kisi yapti bana ama cinsiyeti erkek😂
Handaaan gezentianne evet öyle yapqcagim bende zaten cinsiyetten ziyade sağlıklı olduğunu öğrenip içim rahatlasın diye 🙈
hatice_aygun2 Handaaan bekarken yapmıştım bi kız bi oğlan çıkmıştı doğru çıktı 2 yaşında kızım var 3 ay sonrada oğlum olacak inşallah 🤣🥰
Handaaan hatice_aygun2 banada yaptılar 4 çocuk çıkmıştı kız oğlan kız oğlan diye. Bir dusugum oldu genetik yaptırdık o kızdı şimdi tekrar hamileyim ona göre erkek olması gerek ama bakalım işte 😂😂
fpkprensesim syldzn herkes çok şaşırıyor 24 haftalık doktor kesin kız diyor hala herkes bu kadar hurafe yanılamaz deyip döner mi diyorlar 😂😂
Busrakeyvan Handaaan bende doğru çıktı 🤣 hatta makas bıçak olayida bir oğlum vardı şimdi kızıma hamileyim 20 gün sonra kavuşuyoruz nasipse
Handaaan Elfnr_ en önemlisi sağlıklı olması ama bende birşey hissedemiyorum ya şudur diyemiyorum ilk çocuğum olacak çünkü 🥰
Elfnr_ Handaaan Allah kucağınıza almayı nasip etsin hayırlısıyla bakalım benimde ikinci aslında ama ilki düşük olmuştu buna herkes kız tipi var sende dedi ama oğluşum oluyor 😅 önemli olan sağlıklı ve hayırlı evlat olmaları cinsiyet önemli değil 🥰🥰🥰