Minnakpopus evet baktimda sordurdumda eczaneye rapor olmask ya da ozel hastaneden rapor olmask gerekiyormuş benim doktorumun muayanesi var hastanede degil kendi yazdigi recete rapor gecersiz olacaktir. Bide bu seruma 2 tane katılıyormus fiyat 10 bine yükseliyor cok cok fazla. En iyisi devlet hastanesindeki doktoruma diyecegim . Olmadi burda ozel hastaneden bir yere gidecegim