Dilsah02 Eylul41 8 haftadayım sabah Ve Akşam Olarak Vajinadan Kullanıyorum ve Ayrıyettn 3 günde 1 de iğne oluyorum
Eylul41 Dilsah02 bana hiç igne verilmedi bugüne kadar açıkçası dahami etkili bilmiyorum kullandigim farkli ilaclarda var tabii belki ondan igneye gerek görülmedi
Fatmadali Eylul41 ben 14. Hafataya kadar sabah akşam fitil öğlende progestan dex iğne oldum. Sonraları sadece akşam tek fitildi ama riskli gebelik sürecim biraz kanama falan olunca şuan 8 saatte bir fitil olarak alıyorum
Fatmadali Eylul41 valla bilemiyorum ki 🤷🏻♀️ ama benim tüp bebekti tutunma aşamasında ilk üç ay göbekten iğne olarak verdiler sonra normal kadın doğuma geçince fitil devam et yeterli dedi
Eylul41 Arblg bence bu progestandandir ben doktoruma sordum progestan akinti yapar dedi sapsari asiri bi akinti yapti . Cunku vajinal kultur verdim temiz cikti kac defa fitil kullandim hatta 3 kutu bitirdim mantar olsa biterdi demek progestan yapiyor
Arblg @“Eylul41” Eylul41 haftaya kontrolüm var benım de bı sorayım doktora.çünkü hıc akıntım olmazdı. Progestanı kullanmaya başladım akıntı basladı. Benım de ıdrar kültüründe üreme yok fakat ıdrarda enfeksıyon çıktı. Ya enfeksıyon arttı ya da progestan kaynaklı.
Mavi_rella Eylul41 canım ben 6. Haftadan beri kullanıyorum gece yatarken 1 tane şeklinde 32. Haftada bıraktım.
Ozge16_ Eylul41 bende kullandım 12. Haftamdaydım sanırım kesede kanama görmüştü ama dışarı çıkan bi kanamam yok 3 kutu vermişti ama 1 kutudan sonra bıraktırdı, sabah 1, akşam 1 vajinal yolla alıyordum, çok şükür bi sorun yaşamadık 🧿🧿
Arblg AybenYB sizin bayagı çokmuş,ben 3 tane kullanıyordum karacıger enzımlerım alt üst oldu. Tamamen bıraktı doktor progestan kaynaklı mı dıye kontrol etmek ıcın . Bırakınca düştü enzımlerım. O yüzden sımdılık 1 tane olacak sekılde basladı sonra kademelı olarak artırmayı planlıyor.yanı acıkcası progestan Benım karaciğerde sıkıntı yaptı sız de kan verdıgınızde bıyokımya değerlerı konusunda dıkkatlı olun.Alt ast degerlerı ılerleyen haftalarda sorun cıkarmasın ❤️🙏
Arblg AybenYB yok canım o kalan parçaları zaten ıdrarda gırebılıyorum fakat bu sarımsı akıntı malesef
Eylul41 Dilsah02 anladim saglikla alin benim lekelenmem hic olmadi cok erken dogumlarim oldu rahim ameliyati gecirdim ustune serklaj dikişliyim onlem amacli bu hafta sancim artinca doktorumda progestani peşpeşe 2 defa atacaksin dedi
Eylul41 Fatmadali anladim sizin tup bebek olunca dahada bi onlem almak istemişlerdir. Saglikla alin kucaginiza🙂
2cocukluana_ Eylul41 merhaba ben de kullandım ama 13.haftamda bıraktım merak ettiğim sizin neden bu süreye kadar devam etmeniz bı sağlık problemi mi var
Eylul41 Ozge16_ bende 27. Haftama girdim an itibari ile. Daha once 2 defa 26 haftaya yakin dogum yapmistim maalesef bir bebegimi kaybettim. Simdi ise gunleri sayıyorum 1 gunumu daha sag salim atlatayim diye
Arblg Eylul41 gözünüz Aydın 26 yı atlatmışsınız ya zordur emınım 26 sızın ıcın.inşallah sağlıkla tamamlarsınız sürecı 🙏