Ben siz gibi iki tane birden koymadım ama gebeliği öğrendiğimden beri sürekli fitil olarak günde 2 tane sabah akşam olana kadar kullandım 36 ta bıraktık şuan 37 yim akıntınız çok olacak sadece ama bebiş için değer herşeye ben 2 kayıptan sonra fitil ve oksapar iğneyi kullanarak bu son günlerime geldim çok şükür oğluşumu kucağıma almayı bekliyorum hayırlısıyla