DNZMHMHT TwinsAndBeren aynen öyle valla. Doğum kısmet olsa ne zaman sizin. Benimkiler Ocak olduğu için 2 muslin 2 ince 2 de kalın battaniye koymak zorunda kaldım mesela valizin bı tarafı zaten onlarla doldu bile
TwinsAndBeren DNZMHMHT benim de şubat sonu, ben de 2 müslin 2 kalın battaniye koyacağım hastane sıcak oluyor ama çıkarken buz gibi olacak muhtemelen 🥶 hazırladınız mı çantanızı?
Patito__ Nananan 😅😅😅 canim erkekler abartidan uzak hep nolckya aman kafasindadir yani onlar ne gerek vr diip durur herseye sonra iyi yapmissina doner iş Oyuzden kulak asmayın siz ona Bavul anca 😅😅
Nananan Patito__ hiç sorma ya ona kalsa çanta bile hazirlatmiyor doğuma daha iki ay var ne çantası hazırlıyom şimdiden diyor doğurmadan 5 dk önce hazırlatacak bana 46 günüm kaldı
Patito__ Nananan 46 gun muuuu 😍 ne kalmış doguma yani biraz da erken gelebilir sonuc bence simdiye kadar sizin herseyinizin hazir olmasi gerekirdi Eşiniz fazla heycanli bence o yüzden şaşkin napacagni bilemior :)
Nananan Patito__ bende 30. Haftada hazırlayıp bitirmeyi düşünüyordum ama bitiremedim bir türlü inşallah bu hafta bitiyor çünkü hayla depend bebek için krem vs almadım ama bütün herşey yıkanıp ütülendi çoğu bitti azı kaldı inşallah doğurmadan bitecek 😂
DNZMHMHT TwinsAndBeren aynen zaten muslin ve ince battsniyeleri hastane içinde kullanmak için kalın olanları da çıkışta kullanmak için koydum. Evrt hazırladım yani ara ara aklıma birşeyler gelirse ekliyorum ama genel olarak hazir
couleurcerise O sırada 2 valizle gidecek olan ben 😂 Bir orta boy bir küçük kabin boy, birine bebeğimin eşyaları diğerine kendi eşyalarım bir de mommy bag yazan çantalardan aldım hediyelikleri falan koyacağım
Patito__ Nananan 😅 inśllah dogum baslamadan biter Olsun bolesidr daha iyi bulmis zaman geciriyorsun hersey hazir olsa oturup beklicektin daha buyuk heycan :) Rabbim kolaylik versin sanada saglik diliyorum ,evladinda saglikla gelsin amin