Kızlar bu İkinci gebeliğim ilk çocuğumda el çantası gibi olan valilerden bir tane götürdüm ama fermuari zar zor kapanıyordu öyle dolu elimde terlik poşeti sırtımda da sırt çantası ve puset vardı şimdi ikinci gebeliğim 33+3 haftalık hamileyim çantamı hazırlıyorum ama bu sefer orta boy bir bavul götürmek istiyorum elimde bir sürü poşet fln olacağına bir valiz birde puset olacak ama valiz sizce abartı mi oluyor ya o kafama çok takıldı sizler ne götüreceksinz