Mucizem_yoldaa sehir hastanesine giderseniz orda ki egitime katılıp servisi fln gezme imkaniniz varmış giden tanıdıklarım var. Servisler cok güzel olmuş odalar düzenli en fazla 2 kişilik deniliyor. Eskisi gibi olmadığını söylüyorlar gidenler. Kimiside cok kalabalik gidilecek gibi değil diyor. acil gidersen hangi dr varsa o bakacak kendi drunuz gelmiyor. Karari iyi vermek lazim. Ben baştaym daha 11 haft aslda şehir hastanesi düşündm ama snra değerlendirince imkan saglayip özel düşünüyorum