Bebisiminannesii Tulayy1 hmm çok geçmiş olsun. Idrar yolu enfeksiyonu olduğunuzu nasil anladınız? Ne gibi belirtisi var?
Tulayy1 Bebisiminannesii koyu sarı akıntım vardı bide bn hamilelikten önce de çok idrar yolu enfeksiyonu geçirdim ağrısı oluyor
tardis Tulayy1 bazı gebelerde oluyormuş böyle normal dedi gittiğim tüm doktorlar. Benim de idrar yolu enfeksiyonum var bu arada, ilaç da kullanmak zorunda kaldım hatta ama enfeksiyon geçince de ağrı devam etti mesela
Tulayy1 ikibaloglanannesi merhaba sizin de mi aynı sekilde ağrınız vardı bacak bitimiyle kasık arasi tam o arada
peaceandlove Merhaba kızlar doktora gittim bugün alttan muayene yaptı çok şükür rahim uzunluğumda iyiydi ama rahim çalışıyor belli bebek ağırlık yapıyor bu ağrılar normal dedi. Sadece dinlenmemi önerdi ağrı çekme çok ağrırsa ağrı kesici al böyle ağrılar sancı tetikleyebilir dedi. Kısacası panik yapacak bir şey yok kendimizi yormamalıyız o kadar Tulayy1 aysegulpolat121
aysegulpolat121 peaceandlove benim çok şiddetli değil ama gece uyurken falan bide ilk defa bugun egilirken falan agriyo oyle durdugum yerde agriyan bi durum değil. İnsallah bi sag saglim bebeklerimizi elimize alalimda
oznur567 Tulayy1 merhaba aynı durum bende de var sizde sebeb neymiş? Doktor bana normal degil dedi endişelendim. 32 haftaym i