Tulayy1 benim de aynı şekilde 20. Hafta civarı başladı, 36 haftalık olduk malesef hiç geçmedi. Her hareketimde, oturmada kalkmada o ağrıyı yaşıyorum. Birkaç doktora da sordum hiçbir sorun olmadığını, rahim büyümesine bağlı ağrılar olabileceğini söylediler hepsi. Benim sol bacak aramda hatta tam sol dudak kısmı ağrıyor, dokununca ağrı yok, sanki içten kemik ağrıyor gibi. Bilmiyorum çatı ağrısı dedikleri bu mu ama doğurunca geçecek diyorlar çoğunlukla