3 ocakta sezaryen doğumum olacak inşallah, hastane çantama koyduklarımı yazayım fikir olsun size, eksiğim varsa banada söyleyebilirsiniz🤍
KENDİM İÇİN
-1 Doğum sonrası pijama takımı
-1 yedek pijama takımı
-1 sabahlıklı lohusa takımı (fotoğraf çekileceğim onunla)
-2 emzirme sütyeni
-2 külot
-Çorap
-1 paket depend külot
-Birkaç tane büyük kalın ped
-Makyaj çantası, diş fırçası macun,deodorant
-Saç düzleştiricisi
-Terlik
-Göğüs pedi
-Göğüs kalkanı
-Göğüs ucu kremi
BEBEĞİM İÇİN
-Hemşireye vereceklerim (Doğunca giyeceği takım (alt üst kıyafet, çıtçıtlı atlet, içine atletimsi bişey ismini bilmiyorum, 2 adet bebek bezi, penye battaniye)
-1 yedek kıyafet tam takım
-İsimli tulum (fotoğraf çekiminde giydireceğim)
-Yedek bez 10-15 tane
-Islak mendil
-Emzik (her ihtimale karşı)
-Süt sağma makinesi (her ihtimale karşı)
-Anne sütü kaşığı
-Ağız mendili
-1 kalın 1 müslin battaniye
-Pişik kremi (her ihtimale karşı)
-Alt değiştirme bezi
ÜSTTEKİLER DIŞINDA
-İsimli bebek yastığı
-Kapı süsü, tül, makas, ip, balon vs aldığım süsler
-Çikolata
-Hediyelik kolonya
-Kağıt havlu
-Islak mendil
-Maske, kahve ve termos almayı düşünüyorum yanıma