Zaten tek gece kalınıyor özellerde. Onun için sağma makinesine gerek yok, tek gece için mama da yeterli oluyor. Orda doğumdan çıkıpta süt peşine düşmeyin anın tadını çıkarın 🌸 emzik olayı herkese göre değişiyor, benim ilk yavrum asla emzik almadı hastanede zaten emzik için ısrar edince zaten hemşireler müdahale ediyor vermeyin diye. Bu konuda sizin kararlı durmanız önemli, bence emzik kabul etmesi bebeğin, büyük bir konfor anne için. Çünkü kim ne derse desin emzik çocuğu sakinleştiriyor. Şayet hastane evinize çok uzak değilse eksik olan herşey için eşiniz eczaneye veya evinize gidebilir. Uzaksa gecelik,pijama, mama, emzik, biberon, bebek kıyafetleri konusunda bir adet fazla koyup riske atmayın derim.
Kayınvalidenizin tecrübesine kulak verin çünkü hiç çocuğu olmamışlıkla, çocuk büyütmüş insanın hali başka oluyor her lafı batmasın malum lohusa olunca insan biraz alıngan olabiliyor siz olmamaya çalışın. Bebek bakımı hakikaten kolay değil, doğum yorgunluğu, uykusuzluk, acemilik vs. Eklenince yanınızda bir büyük olması çok güzel bir nimet🩷 Sağlıkla kucağınıza aldırsın Rabbim 🩷