zeynep59 canım geçmiş olsun benim oğlum da 4 yaşında, 15 haftalığım bende çocuğuma hala söylemedim böyle durumlar ihtimali için bence bi dahakine doğuma yakın söylerseniz çocuğa daha iyi olur ben son 1 ay kala söylicem. Kardeşinin olacağını. Öğretmenimiz de böylenin daha iyi olacağını söyledi çocuklar unutmuyor çünkü bu durumları.