gozde91 hepimize aynı şeyi söylüyorlar sanırım benimkine de haftasına göre gelişimi yavaş çok az büyümüş dedi. İlk haftalar da onların da temkinli olma kısmı dikkat ettirmek için bu mu acaba? Bir de çocuğun dünya da rızkı yoksa ordinaryus profesör baksa tutamaz, ama bebeğin de dünyada nasibi varsa Gökdelenden atlasak da düşmez. Elimizden geleni yapacağız, dikkat edeceğiz istirahat edeceğiz dua edip teslim olacağız akışa. İnşallah çok güzel olacak sonuçlar 🙏