Bebekmommy burada her türlü insan farklı deneyimler yaşıyor ve paylaşıyor, kendinizi kasmayın bende 5+1′im bugün, dün gittik kese gördük 4.2 mm bizimde sizinkinden küçüktü kesemiz :) ama dr kötü birşey demedi, içinde bebeği de göremedim sadece kese gördük, sanırım daha erken, haftaya tekrar kontrole çağırdı, kalbinizi ferah tutunn bolca dua edin, su için, güzel düşününn🌸