ibcmom Kadertskya ay benim de kızım oluyor 🥹ve o kadar istiyordum ki anlatamam. yine de detaylıya daha gitmedim korku var icimde 😂
Leylasiva21 Kadertskya ikisinde erkek çıktı ikiside kız çıktı 😅 ve hurafelere inanmayın ilk kızımda gerçekten kız belirtileri ama ikinci kızımda herşey erkek belirtisi ama kız yani nasip neyse ☺️
Ftmnr_35 Ben dün hayatımda ilk kez çin takvimin tutmadığını öğrendim 😄 çin takvimi kızdı dün oğlum olacağını öğrendim. İlk oğlumda tutmuştu ama 2. Oğlumda tutmadı😄
Beri2525 Benimde erkek çıkıyordu ama kız çıktı üçüncü çocuk dördüncü sezaryan erkek olmasını çok istiyorumdum tabi rabbim ne dilerse o olur🙏