Tugceelanaz Brcu01 2 gebeliğimde evet , şuan 3 hamileyim detaylı ultrasonda belli olucak 15 gün sonra
Brcu01 2melekannesi1 aslında benim doktorum çok rahat söyledi hatta o an soru bile sormadım sıradan bi şey diye düşündüm. Ama kendimş tutamayıp internetten baktım ve düzine düzine kötü şeyler görünce evham yaptım
aycatutall6121 Brcu01 benimde aşağıdaydı şuan 34 haftayız yukarı çıkarken kanama vs hiç bişey yaşamadım 31. Haftada rahim ağzına yakındı şuan yukarı çıkmış vaziyette daha çok erken senin için canım
Brcu01 aycatutall6121 kaçıncı haftada aşağıdaydı acaba . 31. Haftaya kadar aşağıda mı kaldı? Bu süreçte hiç kanama lekelenme yaşadınız mı ve nelere dikkat ertiniz
Gizen aycatutall6121 canım seninki tamamen kapatiyormuydu rahmi benimki tam kapatıyor 30 haftalık doktor daha çıkmaz seninki dedi
aycatutall6121 Brcu01 ilk gebeliklerde previa çok düşük ihtimal demişti bana doktorum daha yeni çıktı yukarı düşün :)
aycatutall6121 Brcu01 34. Haftadayım yeni yukarı çıktığını öğrendim rahim ağzını kapatmıyordu ama çok az bi mesafe vardı kanama vs hiç bişey yaşamadım
Nhrr Gamze3406 çoğu kişide olmuyor tabiki istisnalar vardır ama bu zaten ilerledikçe belli eder kendini. Doğumda bi anda ortaya çıkmaz. Hamile bir kadına hemde haftası bu kadar küçükken korkutmak neden acaba ? Kadın kadına neden bunu yapar anlamıyorum ama siz burdaki bu sorunu olan bütün kadınlara bunu yapıyorsunuz. Keşke sizde yasamasaydiniz ama sanki ben yaşadım herkes yaşasın dermiş gibi bir tavriniz var lütfen yapmayın. İnsanları korkutarak uzerek bir yere varamazsiniz.
Nananan Brcu01 benimde o haftalarda aşağıda dendi bir hafta sonra gittim düzelmişti internette bir sürü bilgi var ama senin haftan daha küçük istirahat et bol bol su iç düzelir inşallah internetteki şeylere bakıp moralini bozma ilerleyen haftalarda da devam ederse iyice araştırıp önlemini alırsın bilgilenirsin ben çok kafama takmıştım birde yanlızdim destek olacak kimsem yoktu o kadar ağlayıp üzülmüştüm ki sonra çok pişman oldum inşallah seninki de en kısa zmda düzelir birde ben yeni hamile kimi görsem çevremde de aynı şekilde hep plesentasi aşağıdaymis bebeğimin diyor anlamadım neyin nesi
Nhrr Gamze3406 yanlış bilgi değil bizim gelinimizde benim arkadaşımda aynı sorun oldu yukarı çıkmadı ama vajinal doğumdan daha az kanama ile sezeryanla doğum yaptılar. Etrafımda çok örnek olunca bu kadar net konusabiliyorum. Belki hanımefendinin yukarı çıkacak onu da bilemeyiz. En azından sizin gibi insanları korkutmuyorum uzmuyorum hemde hamile bir kadına bunu yapıyorsunuz ve kendinizi hala haklı buluyorsunuz demekki yaşam tarzınız bu.
hamcokelek33 Bende de vardı, 11. Haftada şiddetli kanamaya sebep olmuştu ,17. Haftada kontrolde epey yukarı çıktığını söylemişri hiç korkmayın
umutluanneadayi Brcu01 12. Haftada aşağıda denildi tuvalet harici hiç kalkmadım yattım kendimi yormadım bol bol şu içtim 16. Haftada yukarı çıkmıştı stres yapmayın kendinizi yormayın yeter ve doktorum plesantanın aşağıda olması çok korkulacak bişey değil dedi çok çok sezeryan olursun doğum kanalını kapatır dedi
Dilek_aslndg Benimde detaylı ultrasonda 22 haftalıkken dediler yakın ama rahim ağzını kapatmıyor diye 26 haftalıkken doktoruma gittiğimde oda aynı şeyi söyledi ek olarak bebeğim ters durduğu işin sezeryan yaparız dedi direkt yukarı çıktığını bilmiyordum bende ve bize de ilişkiyi doğuma kadar yasakladı şuan 27+5 im bir sonraki kontrolde inşallah çıkmış olur yukarı
Brcu01 Teşekkür ederim cevaplarınız için arkadaşalr. Anladığım kadarıyla birçok arkadaş yaşamış bu durumu ve çoğunun yuksrı çıkmış. Yukarı çıkmayanda sorun yaşamamış. Çok nadir sorun yaşayan olmuş fakat o nadir sorunlar riskler sağ salim kucağımıza alana kadar hepimiz için var 🙏🏻
hatice_aygun2 Brcu01 ilk zamanlar kese etrafında kanamam vardı ama hiç dışta kanamam olmadı p geçti dedik bide plesentası rahim ağzını kapatmış döner 20 li haftalarda dedi 2 hafta önce gittiğimde dönmüş şükür bende çok korkmuştum nette araştırınca
hatice_aygun2 Brcu01 aynen bide sezeryan erken doğum riski yüksek felan yazınca çok korktum normal doğum istiyorum gene Allah razı olsun inşallah döner sizinkide 🥰