Brcu01 Kızlar merhaba . 16 haftalık hamileyim. Doktorum bugün plasentamın aşağıda olduğunu ve yukarı çıktıkça kanama yaşayabileceğimi söyledi . Şimdiye kadar herhangi bir sorunum olmadı . Doktorum bunu normal bir şekilde söylediği için o an hiç takılmadım buna. Ama eve gelip araştırınca risklerinin olduğunu gördüm. Doktorum dikkat et vs tarzı bi şeyde söylemedi bu arada. Aynı durumu yaşayanlar yaşadıklarını anlatabilir mi?:(
obli Brcu01 15.haftamda kanamam oldu benim de plasentam aşağıdaydı. Dikkat ettim, bol su içtim doktorum cinsel ilişkiyi yasakladı. 20.hafta detaylı ultrasonda yukarı çıktığını öğrendik. Haftanız çok küçük bebek büyüdükçe yukarı çıkacaktır. Sadece dikkatli olun doktorunuzu dinleyin.
Ayse_2807 Brcu01 korkutma kendini benimde aynı ayda öyleydi ,22 aydan sonra çıktı yukarı kanamam falan olmadı şuan doğalı beş gün oldu bile bakisiyoruz karşılıklı rabbim kucaginiza almayı nasip etsin
Nhrr Brcu01 çıkmasa da o kötü şeylerin 1 i bile olmuyor merak etmeyin. Sadece sezeryanla doğum yapıyorsunuz. Benim ilk gebeliğim öyleydi çıkmadı yukarı ama ne gebelikte ne sonrasında hiçbir sıkıntı yaşamadım. İlski kesinlikle yasak. Ağır kaldırmak yasak ağır iş yasak. Merdiven çıkmamaya çalışın çıkma ihtimali yüksek.
kayramertannesi Brcu01 Benimde aşağıdaydı alttan kesinlikle muayene olma dedi hani acil bir durum olur da doktora gidersem diye söyledi bunu 30. haftaya kadar yukarı çıkabilir dedi ve çıktı da
Brcu01 obli ay sağolun içimi rahatlattınız. Yuksrı çıkmama ihtimsli düşük oluyormuş sanırım . İnşallah çıkar benimde🙏🏻 internette o ksdar kötü şeyler yazıyor ki
Sedanuryamac obli bana da aynısını söyledi doktorum 20 hafta yukarı çıkar dedi daha 14 haftadayız rabbim şifa versin yaa🙏
obli Brcu01 çıkar merak etmeyin, hiç stres yapmayın. Ben hep çıkacak dedim kendi kendime içimi rahatlattım ve çıktı da. Ağır kaldırmayın, su için ve ilişkiye girmeyin 😊
aycatutall6121 Brcu01 ilk gebeliklerde previa çok düşük ihtimal demişti bana doktorum daha yeni çıktı yukarı düşün :)
Nazlii23 Bana da bugun doktorum aynisini soyledi. Cok ayakta kalma, agir isler yapma dedi ama cinsel iliskinin yasak oldugunu bilmiyordum
esca344 Brcu01 yukarı çıktıkça kanama olma ihtimali azalacak dedi bana ne alaka yukarı çıktıkça kanama niye olsun ki yanlış anlamış olabilir misiniz bu arada haftanız çok erken doktor bana yuzde 90 çıkacak demişti çıkıyor yani bekleyin
Brcu01 esca344 yani öyle dedi. Ben zaten olayı hiç bilmiyordum o yğzden o an kabrayamadım. Bana plasenta biraz aşağıda , zamanla yukarı çıkacak ve çıkınca kanama olabilir dedi . Acaba plasenta yuksrı çekilince kanama ihtimali mi olıyot anlamadım ki
FtmaGlr 14 haftalıkken banada aşağıda dedi, yukarı çıktıkça kanama olabiliyor dedi şu an 18 haftalık oldum herhangi bir kanamam olmadı haftaya doktor kontrolüm var, bu süreçte de dikkat et vs hiç demedi ama baktığımda internette iyi şeyler yazmıyordu.
Brcu01 FtmaGlr sizede geçmiş olsun. İnşallah yukarı çıkmıştır. Kontrole gittiğinizde bana da bilgş verir misiniz🙏🏻
Tugceelanaz Erken haftalarda söylüyorlar illa . Benimde 18 haftada aynısı söyledi bi skıntım yok Baya ilişki yasak felan dedi. 2 gebeliğimde böyleydi o yüzden çok endişelenmedim ben . Dinlen ayaklarını yatınca altına yastık koy ağır iş yapma Haftan büyüdükce yukarı çıkıyor genelde Brcu01
Tugceelanaz Brcu01 2 gebeliğimde evet , şuan 3 hamileyim detaylı ultrasonda belli olucak 15 gün sonra
2melekannesi1 Brcu01 aynı durumu yaşadım. İlişki yasaktı. İş yapmak kesinlikle yasaktı şuan 29 haftalığım geçen ay hastaneye gittiğimde plesantm yukarı çıkmş riskin yok dedi. Korkmaya gerek yok. Doktorlar çok abartyorlar
Brcu01 2melekannesi1 aslında benim doktorum çok rahat söyledi hatta o an soru bile sormadım sıradan bi şey diye düşündüm. Ama kendimş tutamayıp internetten baktım ve düzine düzine kötü şeyler görünce evham yaptım