nurismommy bende testler hiç hata vermez zannediyordum silik çıktığında gebeliğim vardı kızım 2 yaşındayken tekrar yaptım şüphelenip yine silik çıktı hastane de testte negatif çıktı bende anlam veremedim ama vücutta beta hormonu olmadan 2. çizgi belirmez diye biliyorum muhtemelen kimyasal (başarısız) gebelik oluşuyor adet kanaması şeklinde de sonlanıyor çoğu kadın yaşıyor aslında ama adet zamanına denk gelip kanama gördüğü için adet sanıyor. Şöyle bişey de var ki kanda gebelik daha geç belli oluyor diye duymuştum. Bir de idrar yolu enfeksiyonu çok yüksekse hatalı çıkabiliyor demişti annem doğruluk payı var mı bilmiyorum