Arkadaşlar devlete gidiyorum haftasıyla uyumlu çıkıyor özele gidiyorum iki hafta geri çıkıyor boyu. Devletin ultrason aleti de kötü değil renkli falan gösteriyor yani. Bu kadar fark eder mi ?
Doktor minyon bir bebek olabilir sıkıntı yok dedi. Ama eşim de ben de kısa değiliz. Anlam veremedim arada bu kadar fark olmasına Da.