abbasova14 Dilaralav evet dediğim gibi ya tam aynı olacak yada daha koyu olacak. İnşallah hayırlısıyla bu ay o güzel haberi alırsın
abbasova14 Dilaralav Düzenli yapman gerekiyor her gün aynı saate yapmadan önce 2 saat önce sıvıyı kesmelisin
Dilaralav abbasova14 teşekkür ederim canım güzel dileklerin için 🙏🏻❤️ düzenli yapmadım derken mesela 2 gün test yaptım 3.gün yapmadım o şekilde düzensiz demek istemiştim yoksa testten önce 2 saat sıvı alımını kesiyordum
Deletedmom_984 Pik degil ama pik olmak uzere bence degerlendirin doktorum bana yumurtlama olmadan once hazir spremlerin beklemesi daha iyi olur demisti
Dilaralav Deletedmom_984 anladım çok teşekkür ediyorum bence de değerlendirmek mantıklı gibi pike yakınsa. Böyle gittikçe koyulaşması pike yaklaştığı anlamına geliyor o zaman anladığım kadarıyla
Deletedmom_984 Dilaralav evet canim yarin daha da koyu olacak insallah tutunur bebisin guzel haberlerini aliriz🤲🏻🌸💕
Dilaralav Cimcime30 hayırlısı olsun canım inşallah en doğru en hayırlı zamanda kısmet olur 🙏🏻🙏🏻 pcos var mıydı sende de
Dilaralav Cimcime30 anladım 😕 ben geçen ay ve bu ay 14.güne kadar hayıt macunu kullandım belki yumurtlamaya faydası olmuştur göreceğiz. Olursa yazacağım buraya da