gamzeoktay ShutUp Amin canım hemde nasıl agirlastim utanmasam ağlayasım geliyo bazen öyle bi geriliyor ki karnım eve kapandım kaldım yürüyemiyorum fazla ayakta kalamıyorum bian önce zaman geçsin istiyorum
gamzeoktay ShutUp yolun yarisindan fazlası bitti çok az kaldı ins sağ saglim alalım kucağımıza yavrularımızın 🙏🧿
Gizem1992 ShutUp bnde öyleyim akşam yemekten sonra yürüyen top gbi hissediyorum kendimi çarşamba 31 haftalık olacağım sayılı gün çabuk geçer diyorum bnde ama gittikçe daha da ağırlaşıyor insan esas şimdiden sonra bebek kilo alacak 🥹
ShutUp Gizem1992 sırf bebek için yemeye çalışıyorum ama ne yesem boğazımda takılı kalıyor bile bile de yiyorum yapacak bir şey yok. doğuma kadar da çok var rabbim hepimizin yardımcısı olsun