Hilalcgl genel anestezi de uyanmak korkunç geliyor bana da sonrası o narkozu atabilmek falan. Spinal öyle değil girip çıkıyorsun 10 dk zaten hem bebeğinin ilk anlarına şahit oluyorsun direk ten tene temas ediyorsun hemen emzirebiliyorsun. 😍 panik yapma hiç belden iğneni yaptıkları gibi uyuşuyorsun zaten aşağıda öyle hoş bir ortam yaratıyorlar ki panik olma tansiyon vs. Oynamasın diye sürekli konuşuyorlar seninle sen daha ne olduğunu anlamadan bir bakıyorsun bebek yanında 🥹 ben 2. Bebeğimde bebişin ebesiyle doktorumla hissediyorum ben daha falan diye konuşurken bebeği gösterdi bak bakalım hissediyormuymuşsun diye şok geçirmiştim 😁 çünkü ben daha hazırlık yapıyorlar sanıyordum o kadar hızlı gelişiyor durum. Ama baktılar ki sen panik yaptın taşikardi oldun tansiyona yansıdı vs. Onlar her duruma hazırlıklı sakinleştirmeye çalışıyorlar baktılar sakinleştiremediler anestezi uyguluyorlar zaten bayıltıyorlar 🩷