On gün önce doğurdum da geldim anca yazıyorum. 🥹
Bir çok posttan hatırlayan vardır 3. Bebişimi bekliyordum 3. Sezaryen ve inanılmaz bir korku endişe vardı içimde 🙈
17’si sabahtan yatışım yapıldı üstümü değiştirmem önlükleri giymem istendi sonra nst takıldı son kez 🥲
9 gibi doktorum geldi herşeyin hazırlandığını ameliyathane hazır olunca alacaklarını söyledi. Endişem iyice arttı 🥹 10 gibi ameliyathaneye alındım spinal istiyordum ben ayılmak çok korkutucu geldiği için. Anestezi uzmanı geldi iğnemi yaptı ve hemen uyuştum zaten. Doktordan doktora farkeden bir durum bazı doktor sondayı odada taktırıyormuş benim doktorum uyuşturulduktan sonra taktırıyor çok şükür 😅 beni nedense ameliyat olmaktan daha çok geren bir durum şu sonda olayı ve takacakları zaman da hissediyorum sakın uyuşmadan takmayın dokunmayın falan diye küçük bir panik atak geçirdim aşağıda ama zaten çoktan takılmış 😁 doktorum geldi konuşuyoruz falan derken bebişimin sesini duydum 10.20’de gelmişti ve dünya bir kez daha bambaşka bir hal aldı 😍 bebeğim maalesef çok fazla su yuttuğu için 6.30 saat kadar yoğun bakımda kaldı 🥲 beni bu süreçte en zorlayan şey onun yanımda olmayışı oldu 🥹 ben tüplerimi de bağlattım artık yeter 3 çocuk çok 😅 o yüzden doktorum bir süre ağrılarım olabileceğini zorlanabileceğimi söyledi fakat çok şükür inanılmaz bir ağrım zorlanmam olmadı bebek emerken oluşan göğüs yarası daha çok can yakıyor 😁 odaya aldıklarında uyuşukluğum geçemeye başlamıştı hemen iğne istedim ama kesmeyince o ilk ağrıyı serum taktılar daha sonrasında çok şükür ağrım sızım olmadı kızım yanıma geldiğinde toparlanmış ayaklanmış geziyordum daha rahat ilgilendim emzirdim bebeğimi. Doktor bir defa kanama ve dikiş kontrolü için geliyor minicik bir karnına bastırıp kanamaya bakıyor fakat zaten dikiş bölgesinde his kaybı olduğu için can yakıcı bir şey değil bazı postlarda çok bastırdı mafoldum falan diyorlar asla öyle bir durum yok. Eve ertesi gün geldiğimde kocamla kendime hemen bir kahve yapıp nasıl üç çocuğumuza karşı biz manyakmıyız kahvesi içtik 😂 iki erkek sonrası bir minik kız geldi kucağımıza çok şükür herşey çok güzel kendimi korkuttuğum gibi değildi herşey çok hızlı oldu bitti 3. Günü sabah kahvaltımı akşam yemeğimi kalkıp yapacak durumdaydım çok şükür 🥹 hepiniz sağlıkla alın çocuklarınızı kucağınıza inşallah 🙏 dünya üzerinde ki en güzel şeyler 😍🥹bu arada eğer tüplerini bağlatacak olanlar varsa çok iyi düşünsün sonrası büyük bir duygusallık son kez yaşamış olmak o durumu bir daha imkansız oluşu falan biraz insanın içini buruyor her ne kadar yeter artık diyip aşırı emin ve kararlı bir şekilde yapmışta olsam bunu kızımda son kez yaşamış olmak hamileliği minik bir duygusallık yaşatıyor. Hamileliğinizin de tadını çıkarın zaman çok hızlı geçiyor gerçekten hala gidip gelip dümdüz kalan göbeğime bakıyorum 9 ay nasıl geçti ne ara bitti anlayamıyorum daha dün gibi sanki öğrendiğim an 🥲🥹 lohusa duygusallığı da üzerime çöktüğüne göre uzatmadan ayrılabilirim burdan 🥲🥹