Sonaymom GezenTavuk_2 teşekkür ederim 🙏🏻 şu an ne kadarlık? Keseyi görmeye kaç haftalıkken gitmeliyiz? Değerim 23,21 çıktı. Yarın tekrar vericem kan bakalım yükselir umarım.
GezenTavuk_2 Sonaymom şuan hamile değilim cnm düşük yaşadım ama beta HCG daha düşük görmezsin 15000 ve üstü diye biliyorum
Meltemanneolsun Eda42_ merak ediyoruz tabiiki geç öğrenince ya da hafta sonuna denk gelince oraya gidiyoruz mecburen
brtg Sonaymom canim hayirli olsun sağlikla kucagina al inşallah adetin filan kaç gün geçti benimde testim böyle ama kan verdin 1.20 cikiyor 6 günde adetim gecti
Sonaymom brtg benim geçmedi daha var adetime. Bende belirti oldu o sebeple yaptım. Beta hcg takip edip yükselince gidicem doktora
Sonaymom brtg pazartesi verdim 1.20ydi dün tekrar verdim 23.21 1 hafta sınra sende tekrar ver belirtin varsa 🙏🏻
Yudum_1 Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ediyorum ve kan testini az önce yaptım o yüzden mesajları ancak şimdi okuyabildim ve çok şükür 44,9 ile hamile olduğumu öğrendim 💖🥰🥰
brtg bysnmrv hangi hastanede kan verdiysen google yaz laboratuvar sonuç sorgulama var en aşagida ordan bakabilirsin 😊
brtg Sonaymom ben gecen haftads verdim bu haftada verdim 1.20 6 ocaga kadin doğuma aldim orda belli olacak hersey😊