Miraaaaam21 bana da dediler sübyan,hoca falan diye ben inanmıyorum açıkçası doktorum hormonlardan demişti yatmadan önce de dua edip yatıyorum bahsedildiği gibi şeyler olsa hamilelik boyunca yaşanması gerekirdi dua en iyi gelen şey bana devam da etmedi zaten