Parinas Siz böyle yazdıkça içim kıpır kıpır oluyor 🥰 Normalde ne gebelik ne de adet belirtim var testi yaparken hiç umutlu değildim elimde çok fazla vardı öylesine yapayım dedim ama sonucu alınca ard arda kaç kez yaptım hatırlamıyorum. Ard arda yapmama rağmen çok az da olsa silik çizgi çıkıyor ve benim gibi bu teste çift çizgiyi görenler olunca inanılmaz mutlu oluyorum. İnşallah bu mutluluk kursağımda kalmaz 😊