Merhaba kızlar internetten Laboquik marka gebelik testi almıştım. Geçen ay 4 5 kez yaptım ama hiç birinde en ufak çizgi dahi çıkmamıştı. Dün ve bu sabah yaptığım testlerde silik çizgiyi gördüm. Dünkü teste ilk 2 dk içinde baktım sonra kontrol etmeyi unuttum 45 dk sonra baktığımda silik çizgiyi görmüştüm. Ama bu sabahki silik çizgi ilk 10 dakika içinde oluştu. Bu testi kullanıpta yanlış sonuç alan var mı. Bu arada bat bugün.