Nurtanesi89 Arkadaşım fikrine saygı duyuyorum ama yine kendin düşün güzelce karar ver. Bir tanıdığımın bir kızı vardı senin gibi tek çocuk düşündükleri için sezaryenda tüplerini bağlatıyor kızı 10 yaşındayken menenjit geçirip ölüyor sonra tekrar çocuk istemişler bunun üzerine tüp bebeklere kadar denemişler olmamış çok üzülmüşlerdi yaş olarak 40 yaşında falandır herhalde denediklerinde yani o. Doğum ve düşüklerini bilemem senin fikrin senin hayatın ama bir düşün öyle güzel karar ver derim. Yine de kararın değişmezse eşinle güzelce konuşup anlaşırsınız. En etkili korunma yöntemi olarak da görme tüplerini bağlattığı halde arkadaşım 4.ye hamile kaldı %1 ihtimalle olacağı varsa oluyor