Sevgili annişler, anniş adayları…
Şimdi tek tek anlatmayacağım ama daha önce çok olumsuz tedavi çokça bebek kaybı içinde ölü doğum bile var. Çok şükür şuanki gebeliğim 13 yıl sonra ilerledi. 32 hafta içindeyiz. Sorum şu ki benim yaşta 35 oldu. Kesinlikle doğumda bağlatmayı düşünüyorum. Bir tane olsın benim olsun kafasındayım. Çok çektim aynı süreçleri tekrar yaşamak istemiyorum ki gebeliğimde serklajdan dolayı yatarak geçiyor. Eşime aileme dedim ki bağlatacağım. Eşimde fikrime saygı duydu. Sonra annelerimiz gel gelelim eşimin kafasına girdi.Ya erken doğum olup bebeğe bişey olursa. Ya bağlattığınız için Allahın zoruna gider de çocuunuza birsey olursa diyr adamn aklina girdiler.Adam vazgrçti. Sizce ne yapmalym yanlis mi?d .dusunuyorum.Anneler hakli mi?