İkinci gebeliğim daha 15 haftalık. İlk oğlumun hemen hemen bütün kıyafetleri, beşiği, bebek arabası gibi şeyleri sapa sağlam duruyor. Zaten aralarında dört sene olmuş olacak yeni sayılırlar. İkinci bebiş de erkek o yüzden abisinden kalan şeyleri kullanacağız hep fakat yine de ihtiyacımızın olacağını düşündüğümüz şeyleri almaya başladık şimdiden. Fiyatlar artmadan ne alsak kâr diye düşünüyoruz. Raf ömrü olmasa gaz damlası bile alıcam neredeyse 😄 eşim bez stoğu mu yapsak diyor bide 🤦🏼♀️ bez stoğu da yapan var mı arkadaşlar 😂😂