Fatmanur12345 Ne yapıyorsunuz kızlar nasılsınız 25+4 olduk hayattan sıkıldım ya geceleri oturuyorum hayatımı sorguluyorum sizler ne yapıyorsunuz yeni yıl herkese mutluluk huzur getirsin bürün kadınlar mutlu olur insallah
seyma0661 Fatmanur12345 yiyip içip yatıyorum anca dediğiniz gibi gece oturmaya alıştım gündüz erken kalkınca canım sıkılıyor 🤣
Hshshzgsghzhshs Fatmanur12345 bende uzandım kızım kıpır kıpır bı Saniye durmuyor uyutmadı hahahahha bende bisyeler yemek için kalktım şimdi 26+2 haftalıgim
Dlrdilara Fatmanur12345 tekmelerden uyuyamıyorum 🥹 ne tarafa dönsem oraya deli gibi vuruyor benimki. 3 haftadır gece uykusunu unuttum akşam 8de başlıyor gece 2ye kadar çıldırmış gibi hareketli maşallah 🥹 35 haftalık oldu artık çok sert hissediliyor hareketleri
Leyli_gul Fatmanur12345 Bence tadını çıkarın uyumaya çalışın bende hamileyken oturuyordum sabaha kadar şimdi o kadar pişmanım ki iki hafta oldu doğum yapalı uykusuzluktan bayılacağım 😂 Yarım saat anca uyuyorum
Fatmanur12345 Kim olursa olsun kendinizi üzmeyin kızlar biz çok değerli kadınlarız kimse için canınızı sıkmayın kim olursa olsun kimse için göz yaşı dökmeyin döktüğünüz yaşlar bile değerli
Fatmanur12345 Masal7778 yaaa ne güzel benimkide keşke hareketli olsa plasenta ön duvarda hissediyorum ama o kadar değil
Masal7778 Fatmanur12345 plesentadan kaynaklıdır kuzum benim plesenta arkada o yüzden sırt üstü yattığımda özellikle çok fazla hissediyorum
Fatmanur12345 Masal7778 masallah canım tahmini doğum ne zaman sizin sağlıkla huzurla gelsin miniğim 🐣🐣
Masal7778 Fatmanur12345 1 Nisan görünüyor uygulamada ama ben normal doğumdan korkuyorum sezeryan istiyorum doktorum Martin 25 inden sonra alırım seni sezeryana dedi 🫠 amin inşallah canım sağlıkla gelsin ikimizinkide 😌
Fatmanur12345 seyma0661 😂😂aynıyız öylen kalkıyorum o bile sıkıcı geliyor evde yapacak biseyde olmuyor ikindi gibi tekrar uyuyorum
Fatmanur12345 Hshshzgsghzhshs masallah sağlıkla gelsin prenses 😍😍😍😍 bu arada hamilelikten midir nedir gece oturuyorum hep
tugcebaby1 İkili tarama zamanı yaklaşıyor burdaki kötü hikayelerden çok etkileniyorum ne olacak bilmiyorum sürekli acaba bebek yaşıomu kalbi atıyormu diye düşünmekten kafayı yememe az kaldı
Masal7778 tugcebaby1 sakın korkma benim ilk gebeligimde kalbi durduğu halde bunda hiç öyle şeyler düşünmemeye çalıştım hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle 🌸
Fatmanur12345 tugcebaby1 kız canım kimseyi dinleme okuma onları geç stres yaparsın bende öyleydim çok şükür saglikli bebeğim insallah sizin minikte sağlıklıdır sağlıkla huzurla gelir 🐣🐣💕
tugcebaby1 Fatmanur12345 amin Allah razı olsun inanın sürekli kötü şeyler okuyorum artk girmekte istemiyorum ama bazende bişiler öğreniyorum diye giriyorum
Songul_guney 24+5 mide yanmasından uyuyamiyorum bebiş de hareketli durmuyo maşallah.. bana uyku yok 😅💙
Fatmanur12345 Songul_guney erkek bebis mi mavi kalp koymussunuz sağlıkla gelsin minik erkek senesi herhalde bizde erkek cinsiyet 😂😂😂
Fatmanur12345 tugcebaby1 bende aynı senin gibiydim burda okurdum korkardım hiç stres yapma güzel geçecektir eminim 🌸