La_sumom hem organlar rahimin büyümesi ile yukarı itildiği için akciğrine baskı oluyor hemde bebek sayesinde kan hacmin arttığı için yeterli oksijen taşınamıyor o nefes yetersizliği oluyor 🌸 ben çok yaşıyorum derin nefes alsamda yetmiyormuş gibi oluyor birde yaşadığınız yerin havası kötüyse daha kötü