Senemhifa ben de 25. Haftaya girdim daha bi kere internetten kıyafet alışverişi yaptım 🙈 Bi tane 10lu bi tane 5li hastane çıkış seti, 5 6 tane kısa kollu uzun kollu ip askılı zıbın, bi tane tulum, bi tane minik yelek, ikili patiksiz bi tane de patikli alt zıbın aldım. yenidoğan bu aldıklarımın hepsi. Annemle ablamla falan konuştum iki tane de iç zıbın oluyomuş yandan bağlamalı ondan al başka yenidoğan bi şey alma dediler. Bebek hemen büyüyo zaten yenidoğan aldıkların boşa gider 6 9 ay al bundan sonrakileri dediler. Kıyafet olarak bunlar yetiyomuş ilk etapta