Dilaraa55 devlete mi gittiniz acaba bana da devletteki doktor öyle söyledi çünkü betan yüksek bu değerlerde görülmesi lazım kese falan demişti moralimizi bozmuştu ama dediğim gibi özeldeki doktor 7. Haftada duydu kalp atışını bebek de belli belirsizdi kesenin içinde zor görmüştü onuda doktorun dikkatinden ve ultrason cihazından da değişebiliyor yorumları . Benim kız arkadaşımda aynı şeyi yaşadı devlette göremediler kese içerisinde bebeği özelde alttan muayene ile gördüler o da 8. Haftasının içerisindeydi mesela