Dilaraa55 Kizlar iyi akşamlar bi sorum olcakdı 19.12. Beta 1481 23.12. Beta 8584 Ama sadece kese göründü içi boşdu yani daha görünürmü yoksa görünmeme ihtimalide varmıdır acaba kafama çok taktım 5+3 haftalığım buarada
efeduru Dilaraa55 korkma canım bende gittim 5+5 te kese vardı sadece bugün gittim 7+2 yim bebekte kalp atışı da duyuldu görüldü sende biraz geç git dayanabilirsen 🥹
Dilekediz Dilaraa55 6+2 de karından kontrolde kese göründü sadece alttan muaynede bebekte göründü kalp atışı da cihazlada alakalı olabilir
Mervevebebegi15 Dilaraa55 bence bebek olsa bile bu haftada zor görünür bta çok güzel artmış sağlıklıdır diye düşünüyorum vajınal mi karından mı bakıldı karından bakıldıysa zaten asla görme şansı yok bu haftada 🌸
Sebiihanm Dilaraa55 hiç endişe etmeyin bende 5 +4 te gitmiştim kese vardı sadece ve karından ultrasonla görememişti doktor keseyi vajinal ultrasonla bakmıştı , 10 gün sonra tekrar gittim kalp atışı duymuştuk.
Dilaraa55 efeduru Yaa hayırlı olsunn çok sevindimm💖💖 dayanırım dayanmasınada merak ediyorum çok hani bide hep bunu düşünmekden oğlumu ihmal ediyormuşum gibi geliyor oda daha ufacık 15 aylık üzülüyorum 🥺🥺
efeduru Dilaraa55 bende öyleydim bir oğlum var 20 aylık çok düşünmemeye çalışıyordum ama ister istemez insan düşünüyor onuda merak ediyor ama rahat olun olumlu düşünün 🩷 çok teşekkür ederim bu arada 🫶
Dilaraa55 Mervevebebegi15 Vajinal bakıldı canım ama boş kese hariç bişey görülmedi doktorumunda dediği bu artışa kese hariç bebek de görmem lazım morelimi bozdu tabi ilk hamileliğimdede böyle oldu ama hiç böyle bişey denilmemişdi bana
Mervevebebegi15 Dilaraa55 5. Haftada baktırmıştım bende çok erken bebek görmek için demişti bta değerimde yüksekti yine 7. Haftada gittim hem bebek hemde kalp atışı görmüştük bence içiniz rahat olsun susam kadar bişey görünmemiştir bende vajınal baktırmıştım doktor bebek ya da değil diyemem görünmüyor demişti
Minaannesi Umutlu olalım inşallah diğer gittiğinde çok güzel bebişini de göreceksin dua edeceğim sana ♥️
Minaannesi Benimde Son adet tarihim 16 kasım Beta hcg 24 ünde verdim 229 çıktı 26 sında verdim 889 çıktı doktor 30 unda gel dedi Sizce değerlerim iyi mi düşük mü yorum yazarsanız sevinirim aklımm çok karışık
Minaannesi Dilaraa55 yaaa öyle mi dersiniz birbirimize dua edelim güzel sonuçlar alalım inşallah ♥️♥️♥️
Dilaraa55 Minaannesi Evet kesinlikle normal ben kasık ağrısı yüzüne hastaneye bile gittim gayet normal denildi 🙈 benim ilk aylar çok kasığım bide belim ağriyor
Minaannesi Ayyy içimi rahatlattınız 5 yıldır evliyim ilk gebelik yaşıyorum çok dua edin o kadar tedirginim ki