Ozlemmm3535 Hatice_11 ayy ciddi misin Bende de oluyor birkaç gündür canım Özellikle solda çok nadir sağ tarafta 🥹 Böyle duyunca umutlanıyorum ya yapsak mı yılbaşı test
Hatice_11 Ozlemmm3535 olur yapalım canım 🌸 elimde bir tane test vardı zaten . İnovita ovülasyon testi almıştım onun yanında geldi çıkar ki acaba yoksa erkek gebelik testi mi alsam
likapaa53 Hatice_11 benimde sağda bu sabah bir yumru gibi ağrıı girdi kasığıma hatta tuttum böyle çok sertti alt karın bölgem🙈
Hatice_11 Ozlemmm3535 olamdi öyle yaparım canım bend çok heyecanlıyım güzel sonuçlar alalım inşallah ya 🤲🏼🌸☺️
likapaa53 Şuan belim aşırı şiddetli ağırıyor sanki adet sökülcekmiş gibi kasıklarımda batma var ve ıslaklık hissi var sürekli normalde yumurtlama tarihime göre 2 ocak bat günü ama son adet tarihime göre bakarsam yarın çok korkuyorum adet olacağım diye🥲🥲
likapaa53 Hatice_11 inşallah hamileyizdir ben şuan belim adet sökülceği zamanki gibi ağrıyor korkuyorum birde sırtımın prtasına belime doğru ağrı var🙈
Hatice_11 likapaa53 benim de belim ağrıyor ama çoğunlukla kasıkta ağrım oluyor zaman geçmiyor sanki ya belirsizlik çok zor 🌸
Canan__ Herkesin belirtileri artmış benim günlerdir hissettiğim bütün belirtiler gitti 🙈 inşallah bekleyen herkes güzel sonuçlar alır
-guzelanne1 Canan__ ay canım benmde günlerde göğüm sızlardı kasıklarım arada hatırlatırdı kendini ama adet yaklaştıkça hepsi bir bir gitmeye başladı 😕