babyylve_ Hatice_11 bende kasık ağrısı var sadece hayırlısı olsun gecen ay kımyasal oldu inşallah hayırlısı olur 🤩😍
maviskokiz Hatice_11 Hatice_11 benimde bat 3 net bi şekilde sağ kasığımda batma var inşallah güzel haber alırız🙏🏻
likapaa53 sendekimsinnn bat 2 ocak canım pikten 14 gün sınrası regl günümüz oluyor ona göre hesaplayabilirsin🥰
sendekimsinnn likapaa53 benimki 4 ocak oluyor o zmn diğer hamileliğimde bat a 5 gün kala öğrenmiştim bakalım bu seferde nasıl olcak
1202 Hatice_11 fotoda gozukmuyor cnm🥹daha cok yeni sanirim cizgi zar zor gozukuyo bir kac gun sonra tekrarliycam o zamana kadar koyuwlawmiw olur o zaman atarim
likapaa53 sendekimsinnn bende 2 gün kala öğrenmiştim inşallah yine hayırlı haberler almak nasip olur🥰
Hatice_11 dolunaylodos çıkardı büyük ihtimalle ama burada 5 10 gün gecikmeyle de pozitif gören okumuştum kan verdiniz mi
sendekimsinnn dolunaylodos yani çıkardı diye düşünüyorum ama yinede belli olmaz geö döllenme fln olmuş olabilirmi
Birbebekannesi01 Hatice_11 çok özür dileyerekten soruyorum sürekli sohbetlerini görüyorum bat açılımı nedir tam olarak🙃
Hatice_11 Ozlemmm3535 veririm kuzum mutlaka 🥰 bu gün batma şeklinde kramp oldu geçen hamileliğimde de olmuştu ☺️
dolunaylodos Hatice_11 kan vermedim eğer negatif çıkarsa diye bi de doktora ne demem gerekiyor yeni evliyim de yani gebelik düşünüyoruz onun için mi kan vermek istiyorum demem lazım
Ozlemmm3535 Hatice_11 ayy ciddi misin Bende de oluyor birkaç gündür canım Özellikle solda çok nadir sağ tarafta 🥹 Böyle duyunca umutlanıyorum ya yapsak mı yılbaşı test