Arkadaşlar sakin olalım lütfen herkesi anlıyorum o güzel düşünceleriniz ve düşünüp yazdığınız için çok teşekkür ederim benim hamileliğe dair hiçbir bilgim yok ve ilk gebeliğim olacak tam 3 doktora gittim ve bana normal görünüyor şimdilik denildi artmadığı ve kırmızı olmadığı sürece ve özel devlet içinde gittiğim doktorların ama siz arkadaşlarımızda düşüncelerini merak ettim bugün ilacı almamın sebebi olduğum yere çok uzak olması zaten gidip aldım şimdi kullandım dün gece oldu bu kahverengi lekelenme bugünde peçetimi sürdüğümde fark ettim lekeyi yinede çok teşekkür ederim yazıp bilgilendirdiğiniz için lütfen birbirimizi kırmayalım çok güzel anneler olacağız inşaAllah destek olalım birbirimize güzel kaplerinizden öpüyorum 🤍