minikbebegim06 ben burda ilacı kullanmayın Dr da gitmeyin mi dedim ? Siz konuyu nerelere çekmeye çalışıyorsunuz hayırdır derdiniz ne ,. hayatımda sizin kadar saçma bir insan görmedim çok şükür burada onuda gördum . Rabbim herkesin kalbindekini versin inşallah konuyu nerelere çekmeye çalışmış siniz kadın Dr gittim pazartesi gel demiş ilaç yazmış daha ne yapabilir ? Eğer sizin de içinize sinmediyse kadına iyice ısrarcı davranın farklı Dr gitsin belki yatış verir sizinde içiniz rahatlar en azından ☺️sizin inancınız olmayabilir ama elhamdülillah benim Rabbime inancım tam teslimiyetim var elhamdülillah .