2019da buradaydım kızım 2020 aralıkda doğdu arada gırdım baktım ama pek kımseyı bulamadım adım değişti falan belki ondan bende bu post sayesınde belko onları bulurum 2019 da 1 kürtaj gecırdım ama 2020 nısanda dıger çocuğuma hamıle kaldım o zamandan aralıga kadar olan anneler burdamı 👋☺
Ben erzıncanda yascavustuo zaman kapalıydımda eşim uzman cavustu