GZzzsss orkidemm_ anladım keseyi görmüştüm ben 5haftalıkken o zaman beta kaç bilmiyorum şuan bu değer çıktı kalp atışı duyamamıştım 5.hafta da bu değer sağlıklı mı onu merak ettim
orkidemm_ GZzzsss bilemedim ben daha keseyi görmeden yokken dün bu değer oldu sizin kini bilemiyorum bu binden büyük demek
GZzzsss fndd haklısınız erken ama endişeleniyor insan doktorumda bunu istemiş sonuç böyle çıkınca merak ettim bu değer iyi mi
Ksema GZzzsss GZzzsss aynen keseyi görünce beta bakmaya gerek yok ben baya beklemiştim beta için yolk sac gorunduyse betaya gerek duymuyorlar boş gebelik değil diyorlar
GZzzsss Ksema tahliller arasında doktorum istemiş haftaya randevum da merak ettim bu değer iyi mi acaba 😌
fndd GZzzsss sonucu bilmiyorum ama değeriniz yüksek hamilelik var benim doktorum keseyi gördükten sonra betaya bakmadı hiç 6 haftalıkken bebeği görmüştük biz 5 haftalıkken keseyi görmüştük
fndd GZzzsss haftaya bebeği görürsünüz büyük ihtimalle 5+2 keseyi gördük 6+1 karından bebeği ve kalp atışını duyduk. İçinizi ferah tutun bekleyin biraz büyüsün
Basakparlar GZzzsss kese göründükten sonra betanın önemi yok kese 25 mm olana kadar bebeğin oluşması beklenir. 8-9 haftaya kadar bekletilir
babyUras_ GZzzsss değeriniz yüksek . Haftaya gittiğiniz zaman görürsünüz insallah . 1000 değil 10000 cıkmış değeriniz ben mi yanlış görüyorum 4 sıfır yok mu ?