GZzzsss 1Pamuk 5haftalık gitmiştim keseyi gördüm ama kalp atışı duyamadım dün kan vermiştim sonuç bu şekilde çıkmış keseyi görüp kalp atışı duyamayınca endişe olmuştum
GZzzsss Neferut 5haftalık gittim keseyi gördüm ama kalp atışı duyamadım şimdi bu değer dün beta verdim bu değer iyi mi onu merak ettim
GZzzsss 5haftalık gittim keseyi görmüştüm ama kalp atışı duyamadım dün beta baktırdım bu değere göre bir sorun yoktur değil mi
Basakparlar GZzzsss kese göründükten sonra betanın önemi yok kese 25 mm olana kadar bebeğin oluşması beklenir. 8-9 haftaya kadar bekletilir
Ksema GZzzsss ben 7200lerde bebeği görmüştük endişelenme düzenli artarsa hepsi olur sürekli kanda verme bekle
GZzzsss Ksema ilk defa verdim keseyi görmüştü doktorum ama kalp atışı duymadığım için endişelendim bugün bu değer çıkmış
1Pamuk GZzzsss benımde aynısı oldu doktor dediki kese göründükten sonra betaya bakmayın kafa karıştırıyor ınsallah dizinde benimde hayır varsa 2 haftaya bebişi de görürüz 💝bana da haber verin inşallah 🥹
Ksema GZzzsss GZzzsss aynen keseyi görünce beta bakmaya gerek yok ben baya beklemiştim beta için yolk sac gorunduyse betaya gerek duymuyorlar boş gebelik değil diyorlar
GZzzsss 1Pamuk kendisi istemiş kan testlerim içinde ben normal gebelik testi yaptım evde pozitif olunca gitmiştim beta bakmak istemiş bugün bu sonuç çıktı haftaya randevum 😔